Przyciemniane szkło: co musisz wiedzieć
Przemysł lotniczy wyznacza najnowsze trendy technologiczne. Zastosowanie szkła ściemnialnego jest zdecydowanie produktem wyspecjalizowanym w technologii lotniczej. Cały przemysł lotniczy jest zobowiązany przynosić nieograniczone korzyści społeczeństwu. Konsumenci, którzy płacą wysoką cenę za podróż z jednej części świata do drugiej, powinni cieszyć się korzyściami, dzięki którym latanie będzie niezapomnianą podróżą. Niemniej jednak samolot jest bazą konstrukcji analogowej.
Roleta okienna jest droga i czasami zużyta. Zasłania widok pasażera, aby cieszyć się malowniczym pięknem. Dlatego, aby zmienić dotychczasowy trend, Boeing dotrzymał kroku najnowszej technologii. Użycie wydłużonych okien było czymś, co kręciło się wokół. Lekki i doskonały system zarządzania jest ostatecznym wyznacznikiem satysfakcji konsumentów.
Lustra elektrochromowe (ściemniane)
Stosowanie szkła z funkcją automatycznego ściemniania jest zjawiskiem ciągłym w przemyśle samochodowym. Dlatego specjalistyczne lusterka mogą wykrywać wzrok kierowcy z lusterka wstecznego. Następnie lusterko precyzyjnie namierza odblask i przyciemnia się, chroniąc pomysł kierowcy. Podobnie przemysł lotniczy prawie korzysta z tej samej technologii elektrochromowej. Punkt technologiczny jest taki sam, jak w przypadku ściemniania samochodowego lusterka wstecznego.
Wydaje się, że zmiana technologiczna z przemysłu samochodowego na przemysł lotniczy służy innym wymiarom. Lustro w samolocie wydaje się przepuszczać mniej światła. Niemniej jednak w samolocie pojawia się około 0,001% podglądu słabego oświetlenia. Wynika to z przyciemnionych luster, które zajmują dolne zajawki światła i zaspokajają około 4-5%. W przypadku samolotu zasady nieco się różnią.
Proces, przez który musi przejść, ma inną podstawę. W związku z tym grubość szkła, proces chemiczny i parametry projektowe są dostosowane do konkretnego projektu. Dziedzina badań i rozwoju w przemyśle lotniczym przyniosła 300 patentów za elektrochemicznie ściemnianymi szybami (EDW).
Jak to działa?
Praca ze szkłem ściemnialnym jest więc praktycznie wyjaśnieniem schematu. Praktyczne zastosowanie pozwala na różne aplikacje elektroniczne, aby uczynić z niego solidne miejsce pracy. W związku z tym używany jest przezroczysty nośnik. W ten sposób medium wykorzystuje technologię elektrochromową, która zmienia kolor. Dzięki temu transformacja światła widzialnego jest gotowa do generowania kolorów. Średnia przezroczystość znajduje się między dwiema przezroczystymi warstwami. Znajduje się tam przewodząca powłoka, która oddziałuje z medium. Prąd przepływa przez powłoki i szklane panele, co powoduje reakcję elektrochemiczną. Dlatego pojawia się w żelu.
Ponadto napięcie elektryczne powinno działać. Dlatego ma to ogromne znaczenie, ponieważ pozwala ciemnieć przy niewielkim napięciu elektrycznym. W przeciwnym razie po jego usunięciu żel powraca do swojego normalnego stanu. Wciąż licząc na aplikację okienkową, działa ponad 50 000. Wynika to z aktywności napięcia elektrycznego, które jest regulowane. Można regulować i kontrolować w dowolnym preferowanym ustawieniu.
Automatyczny system transmisji:
Praca okien ma automatyczną skrzynię biegów, która pozwala załodze mniej monitorować z czasem. Załoga nie będzie musiała biegać tam i z powrotem, aby sprawdzić okna. Nieco łatwe w obsłudze okna mają zalety. Niemniej jednak funkcja automatycznego okna filtruje transmisję promieniowania ultrafioletowego i podczerwonego. Może po prostu zmniejszyć obciążenie cieplne obecne w kabinie. W ten sposób zwiększa wydajność operacyjną systemów ogrzewania, wentylacji i klimatyzacji samolotu. Praca nieznacznie podniosła ciężar. Załoga samolotu jest spokojna, gdy nie widzi już nikogo siedzącego w tym upale.
Konstrukcja Gentex dla elektrochromowego okna ściemnianego jest stosunkowo łatwa w użyciu. Delikatna procedura przystało na nowy środek chemiczny do szyb w samolotach. Dlatego projektowanie okien Gentex jest daleko wydajne i szybko się rozwija. Przyciemniane szklane okno Gentex ma lekką konstrukcję. Składa się z wystarczająco skonstruowanych części, które nie są ruchome. Panel ściemnialny elektronicznie znajduje się zatem pomiędzy wewnętrzną osłoną przeciwpyłową a zewnętrznym oknem konstrukcyjnym kabiny.
Ponadto siedzisko przy oknie Gentex jest łatwe w użyciu. Wykończenie projektu jest takie, że pozwala pasażerowi na prawie całkowitą kontrolę nad nim. Może aktywować system i filtrować światło przed wejściem do środka. Co więcej, gdy pasażer idzie z prądem, może go zminimalizować, zmaksymalizować i wybrać ustawienie pośrednie. Pojawia się bardzo przycisk sterujący i okno, aby cieszyć się podróżą.
Okno najnowszej generacji
Gentex robi krok naprzód w produkcji wysokiej jakości, wyspecjalizowanych okien szklanych elektrycznie przyciemnianych. Okna zatem pasują do zarządzania statkiem powietrznym na poziomie od zwykłego do zaawansowanego. Ostatecznie producenci Gentex trafiają do okien trzeciej generacji. Niemniej jednak okno jest całkowitym przejściem, które przebiega od pełnego słońca do zera w 15 sekund. W przeciwieństwie do pierwszej generacji, która zrobiła to w 60 sekund, elektrycznie przyciemniane okna oferują większą przejrzystość i świetny zoom optyczny niż inne funkcje. 15-sekundowy czas przestoju zapewnia 0,001% ciemności, która jest 100 razy ciemniejsza niż okno pierwszej generacji.
Gentex jest wiodącym dostawcą elektronicznego szkła okiennego. Produkcja taka, która w naturalny sposób przenosi i zmienia ciężar w samolocie. Cieńsze elementy szklane są mierzalne. Grubość wahająca się od 0,99 mm do 0,70 mm jest odpowiednia do utrzymania idealnego złudzenia optycznego. W związku z tym mniejsza waga wpływa na oszczędność paliwa. Doskonała jakość wykonania i zamierzona jakość zapewnia kontrolę firmy nad procesem produkcyjnym, oprogramowaniem, szkłem i inżynierią.
Co dalej?
Najnowsza technologia w samolotach nie wyznacza granic. Ten dodatek do przemysłu lotniczego sprawia, że podróżowanie jest niezapomnianym przeżyciem. Pcha też do przodu. Przepływ branży jest taki, że planuje przeprowadzić drobne eksperymenty, innowacje i rozwinąć się w nowe przedsięwzięcia.
Przygoda obejmuje powiększanie okna z elektrochromowym ściemnianiem. Niemniej jednak Gentex pragnie lepszego projektu, który można połączyć z kabiną. Plan będzie odzwierciedlał takie, że będzie możliwość powiększenia okna. Podróż Gentex na tym się nie kończy. Firma nie może się doczekać opracowania bezprzewodowych okien ściemnianych elektrochemicznie. W związku z tym jest w pełni sprawny dzięki energii słonecznej i smartfonowi.
Przyciemniane szkło: wniosek
Automatycznie przyciemniane lusterko wsteczne i elektronika dla przemysłu motoryzacyjnego i lotnictwa to kamień milowy. Firma stawia na produkcję specjalistycznych okien, które przełamują oczekiwany trend. Elektroniczne szyby pozwalają pasażerom na samodzielne dokonanie wyboru. W związku z tym przestrzeń osobista samolotu jest pełnym odkupieniem pasażera, który może zdecydować się na zdecydowane rozjaśnienie i rozjaśnienie przestrzeni. Przyciemniane okno to wszechstronne rozwiązanie zapewniające dodatkowy komfort podczas podróży.
Nowa konstrukcja zmniejsza obciążenie systemu grzewczego. Dlatego jest wynikiem technologii podczerwieni, która pozwala na mniejsze ciepło.
Z drugiej strony zmniejsza obciążenie klimatyzatora. Technologia ściemniania szkła jest połączeniem wielu sił technologicznych. Niemniej jednak aplikacja jest długotrwała, inteligentna i odporna na kurz, która ogranicza dostęp światła do około 99,99%. Wystarczy, że podróż będzie spokojna i energiczna.